Canım kiraz çekirdeklerinin de çok faydasını görmedik biz. Bize de doktorumuz bebeğimiz gazlı diye relactaz verdi üstüne de sap simplex kullanıyoduk fakat sonra doktorumuzu değiştirdik o tüm damlaları bıraktırdı bize, bunun doğal bi durum olduğunu damlaların hu konuda çok ta bi işe yaramadığını söyledi zaten 4 aylıkken geçti sorunumuz ama biz hep gaz sanıyoduk meğer bebekte idrar yolu enfeksiyonu varmış :( dikkat edin gece gündüz hep ıkınıp sıkınıyosa bi tahlil yaptırın derim