Uykulu_anne0 inek sütü otizm yapmıyor elbette ama otizmli çocukların beslenmesinden kazeini çıkarınca (yani sütlü her şeyi) gelişimleri daha hızlı olmuş. Araştırmalar böyle söylediği icin bir yanlış anlaşılma var. Ama yine de inek sütünün bebeklere 2 yaşından sonra verilmemesi lazım. Ben direkt içecek olarak vermeyi hiç düşünmüyorum mesela. Her canlının sütü kendi yavrusuna sağlıklıdır.