IpekAda Anneler merhaba yardıma ihtiyacım var 😭 Sezeryan doğum yapalı 50 gün kadar oldu .. Sütüm az geldi mama destekli gittik şimdi biberon çok alıştı emmiyor .. bir göğsümden süt geliyor onu alıyor yine ama diğeri nerdeyse kapanmış süt de gelmeyince asla emmiyor . kapanan göğsü nasıl tekrar aktif edebilirim bebeğime yetememek beni çok üzüyor 😭 sütümü arttırmak için ne yemek gerekir
05ay05az20e1sra14na9di3r27 IpekAda benimde bir yeri emip bir yeri zor emiyor bende sağıyorum kapanmasın diye 😕
cansuaydin IpekAda canim önce moralini yüksek tut kesinlikle. İyi dinlen bol su ve bolll yeşillik.. biberon meme reddi yapar maalesef aç kalmasın tabi yavrun ama alternatif yollar denesen? Bı de ten temasi.. daha çok yeni çok minik annesi.. bol bol memede kalsın emmese de süt gelmese de uyarılır hormoarin beyne sinyal gider inşallah süt iner. Soğan pazı dereotu roka maydonoz bulgur su hoşaf bunlar boll süt yapan risksiz şeyler. Bı de tahin duydum ama alerji riski yüksek dikkat edersen iyi olabilir
vebebek IpekAda biberon yerine mamasını şılınga ya da kaşık biberonla verin(flowcup), kapanan gögsünüzü sürekli emzirin, pompayla sağın, ılık duşta masaj yapın. Umarım düzelir
cansuaydin 05ay05az20e1sra14na9di3r27 sagmak emmek kadar etkili olmayabilir maalesef meme ucuyla bebisiniz temas etsin bol bol.. sıcak kompres yapabilirsiniz, her gün duş alıp masaj yapabilirsiniz.. inşallah etkili olur🙏