Sadece anne sütü alan bebeklerde 10 güne kadar kaka yapmaması normal aslında. Gaz damlası falan kullaniyosan degistirdiysen de yapar. Sağlık ocaginin verdiği d vitamini de kabız yapiyo diyolar. Kakasi da hardal sarısı olur zaten gayet normal. Ben gaz masajı yapıyorum her gün çok faydası oluyo bacaklarını karnına doğru iteleyip bekliyorum 6 7 saniy3 kadar. O an yapmasa bile sonrasında yapiyo. Senin yediğin şeylerle de alakalı olabilir. Ha bi de doymuyo falan demissin ya çişli bez sayısı 5 6 dan az mi ki