5 aylıkken yaptırdım. Özel sünnet kliniğinde, muayene için gittik bakıldı ve sunnet için gün verildi. Uyuşturma yapılınca ağladı, eşim ve ben de sunnet sırasında bebeğinizin yanındaydık ve ben emzirdim. 3 günde toparlandı şükür krem verdi doktor nemlendirici kuru kalmasın dıye. Suan 7 aylığız