Oğlum 17 aylık baba diyor ama asla anne demiyor. Anne diye sürekli tekrarlıyorum inadına baba diyor🤣 Bana cok düşkündür yanımdan asla ayrılmaz.Babasına o kadar düşkün değil ama sürekli baba baba diyor. Babasına gidip baba baba demesini çok kıskanıyorum hatta babam diyor☺️ Çok sıkısınca bi kaç kere anne demişti ama normalde neden anne demiyor anlamıyorum🤔