Hayırlı geceleriniz olsun inşallah. Şu an kızımın altta tek dişi var sıkıntılı bi dönemi geride bıraktık çok şükür. Katı gıdanın artması bebeğimi sütten uzaklaştırdı. Gece uykuya geçişte veya gece emişinde problem yok ama gündüz mastit oluyorum. Her duyan bırakacak artık diyor. Bırakmak için erken değil ama geç de değil bana göre. Bu red durumu normal mi sizce? Yeni tatlara merakına yormak istiyorum ama son 2 gündür gerçekten göğüslerim çok şiş, sağmak zorunda kalıyorum. Veya tecrübeli annelerimiz bebeğim emmeyi bırakırsa da ben göğüslerimi boşalttıkça dolacak mı ne yapmalıyım?