Annnisshhh benim bebeğim 34+ 5 te doğdu, 2 hafta. Küvezde kaldı Dr um herşeyi normal doğacağı tarihi baz alarak yapacaksınız dedi, kendini üzme 3 yıl içinde akranlarına yetişir dedi. Önemli olan takibinin iyi yapılması dedi. Kalça muayenesi, rop muayenesi, işitme testi ve aşıları..