Kızlar lütfen başına gelen varsa cevap yazsın. Kızımın iki hafta önce pişiği başladı. Ama pişik değilmiş zaten mantar dedi doktor. Kanamaya başlamıştı. Doktor travazol ve semabed krem verdi. 5 gün sür dedi. 5 gün sonra geçti ama aradan iki gün geçince yine başladı. Sizce neden geçmiyor. Bez değişikliği yapmadım. Altını pamuk ve su ile siliyorum. Açık bırakıp iyice kurutuyorum. Ne yapmam gerek?Hiç geçmeyecek gibi geldi korkmaya başladım