SSmeyye Kızlar 3 aylık oğlum var oda 24 derece akşamları ne giydirmeliyim çok terliyor birde annem tüm yorgan yapmış yün kullanmalımıyım
canimoglum_2020 SSmeyye erkek çocuklarl sıcağı pek sevmez 24 derece evde yün yorgan 🤦🏻♀️ 3 aylık bebeğe yün yorgan ağır olur biraz
canimoglum_2020 SSmeyye orta kalınlıkta pijama takımı bide çok kalın olmayan battaniye yeterli çorapla da yatırmayın bence 🤷🏻♀️
denizsn SSmeyye benim oğlum da aynı şekilde hatta geçen gün post açmıştım ama araya kaynadı..kalın giydirip üstünü ince örtsem terliyor,ince giydirip üstünü kalın örtsem örtüyü ayaklarıyla gece itmiş oluyor ne yapacağımı şaşırdım.
Bsrsyy94 SSmeyye uyku tulumu iyi fikir ama henüz üstünü açacak kadar kuvvetli değil 🤗 o yüzden ben penye bir şeyler giydirip üstüne battaniye örtüyorum yeterli oluyor
denizsn Okyanus54 hemen alayım iyi oluyor mu ? Kuzum tarif etsen Nasıl almam gerektiğini? Yarın gidip ilk iş alayım eğer faydası olacaksa..
Okyanus54 denizsn yorgan battaniye vesilesi görüyor bi yerde uyku tulumu diye geçiyor zaten evin derecesine göre aliyorsun