BrcnBlgn Iyi aksamlar bir sorum olucakti … Ek gidaya gecince ilk once bebegi emzirip sonrami ek gda verioruz yoksa once ek gida daha sonrami emziriosunuz bunu bilmiorumda cevaplarsaniz cok sevinirim tsk ederm
Baloglumdoruk BrcnBlgn merhaba canım benim bebeğim yeni emmişse eğer yemiyor çok açken de yemiyor yarı aç yarı tok oluca yani emzrdikten yarım 1 saat sonra veriyorum öyle yiyor bebekten bebeğe değişebilir tabi
asyasare BrcnBlgn canim ilk ay ozellikle tadim ayi oldugundan emzirdikten 1-1.5 saat sonra yari ac yari tokken vermek gerekiyor uzerine isterse gene emzirirsin zaten doyumluk degil tadimlik yiyecek. 8. aydan sonra yari yariya yapmaua baslarsin. ornegin 7 aylikken doktorum sabah kalkinca once mamasini ver ( veya emzir) 1 saat sonra kahvaltisini ettir demisti. 9.ayda gittigimizde artik sabah kalkinca once kahvaltisini ver. mamayi sonrasinda ver demisti. bu sekilde dengeleniyor zamanla. once bebek bir yemekle tanissin. yemek ne demek ? vs givi seyleri ogrensin
BrcnBlgn Yenidennn Yani normali bumu once emzircez snra tadmmi yaptrcaz ne kadar sure snra tadim yaptriosun cnm
BrcnBlgn asyasare Ay cok tsk ederm ne guzel anlatmssn once emzrcem ozaman tadim ayinda ne tok ne ac olcak buyudukce oncelik bu sefer ek gdaya gecio 2.planda anne sutu kalio anladim Allah razi olsun bu sekilde ilerlicem
asyasare BrcnBlgn 1 yasina kadar yari yariya gibi dusun canim 2.plan demeyelimde 😁 ornegin benim kiz mama iciyoe. suan 10.5 aylik olduk gunde 3 ogun ek gida aliyor 3 kere de mama iciyor. 1 yasindja sonra artik oncelik ek gidaya verecefim mesela mamayi sadece gece yatarken verecegim gibi
Deletedmom_50 BrcnBlgn merhabalar, doktorumuz bize ek gıda tadımlarını öğle saatlerinde, açken, anne sütünden önce yapmamız gerektiğini, üstüne anne sütünü vermemizi söylemişti. Tattırdığınız besinleri reddetmemesi açısından böyle tavsiye ediyor uzmanlar.
BrcnBlgn Deletedmom_50 Anladim cok tsk ederm tafim zamani bttikten snra mesela kahvalti ogle yemegi aksam yemegi zamaninda napicaz peki her ogun oncesi drek ek gdaylami beslenicek tadim bttkten snra
Deletedmom_50 BrcnBlgn yani biz öyle başladık sonra da değiştirmedim. Zaten bebek artık anne sütüyle doymuyordu, normal gıdayla veya formül sütle karnını doyurup, sonrada sadece antikor alması açısından emziriyorum. Anne sütü yeterli gelmiyor br süreden sonra.
Eminos BrcnBlgn bebegim emme sevdalisiydi yani tok olsa bile emerdi o yuzden once ek gida sonra emzirirdim