Merhaba arkadaslar bebeğim 3 aylık oldu doğdugu zaman saglık ocagında alınan topuk kanında guatr degerleri yüksek cıktı tekrar cagırdı saglık ocagı ama biz özel bi hastanede tekrarladık testi normal cıktı ama içimde hep süphe kaldı doktoru tekrarlamaya gerek yok dedi yinede merak ediyorum nette zeka geriliği falan yazıyor acaba aramızda guatr için ilac kullanan arkadaslar ne gibi belirtileri oluyor yani ilaç için gec kalmak istemiyorum eger bi belirti varsa tekrar yaptırcam testi covidden dolayı hastaneye gitmiyorum bebeğimi özel muayenehane ye götürüyorum mecbur kalırsam giderim birtek korkuyorum cünkü cvp yazarsanız sevinirim