Yorgunanne1 Du_dU35 bebeğm 1 yaşnda hala emerken terler. Emerken üzerini çok örtmeyn normal bişiy her bebekte olur
F-Betul Du_dU35 Kızım beş aylık doğduğundan beri oluyor özellikle son zamanlarda ense kısmı terliyor.
ayyuzluannesi Du_dU35 ayy evet ya benim oğlanda öyle. Dogdugudnan beri hemde . Ve ayakları da çok terler .
Hunilianne Du_dU35 d vitamini eksikliği başta terleme yapar diye biliyorum o yüzden sordum. Normal de olabilir tabi emmek yorucu bi şey onlar icin
Miniminnak22 Emerken terlemesi normal neredeyse her bebekte olur Eğer battaniye örtüyosan Üzerini örtme mesela sadece dizlerini falan ört