Merhaba güzel annelerim.
bebeğim 5 bucuk aylık doktor tadımlada basla dedi ama 1 haftadır kabızlıgı var. İlk önce yeşil yaptı sonrasında sarıya döndü rengi ve hala kabız. Dokturmuza mesaj attımda burdan da soruyum dedim. Ek olarak geceleri uykuya dalarken huzursuzlugu oluyo ve eli sürekli ağzında diş cıkartma dönemi icin genelde ishal oluyo diye okumustum hep bu dönem de kabızlık yaşayan varmı ? Dişten dolayımı böyle acaba. Kabız oldugu icin tadımlara da baslayamadım