bitterikolata bir çok burun ameliyati ile ilgili video izledim agri aci olayindan ziyade agir bi grip atlatiyomussunuz gibi hissediyolar anladigim kadariyla nefes tek sıkıntı ki onda da ben bu sekilde de rahat aldim nefesi diyen var korkulcak pek birsey yok açikcasi eger olmak istiyosaniz bence gecikmeyin derim fiyatlar 3 4 ayda bir artiyor hoş su ara oluncak gibi de degil. Beni de en çok korkutan nokta 2.5 yasinda oğlum var emiyo hala ve birlikte uyuyoruz burnumu eli kolu gelir hasar de hasar olusur diye cok korkuyorum