Merhaba güzel annenler oğlumla bugün 4 ay 10 günlüğüz. Bikaç gündür uyumak istemiyor ve gece çok sık kalkıyo 1.5 saate 2 saatte bi kalkıyor. Acaba doymadığı için mi böyle oluyor yoksa huymu değiştiryor bilmiyorum. Sizce mama desteği versem mi ? Hangi mamadan önerirsiniz. Bu arada bebeğim biberon almıyor kesinlikle kaşıkla verebileceğim mamalardan sizce ne vereyim