minnosunannesi97 yani mesela mama sandalyesinde bazen mamasına bakarken (uzağa baktığında) anlık hop sol göz dışa kayıyordu ben elimle yakına işaret edince düzeliyor. Yani sayı olarak değilde uzağa odaklandığı zaman anlık kayma oluyor. Zaten dışa kayma da miyop gözlük veriliyo. Şuan 0.50 miyop gözlük takıyo. Eğer içe kayma olsaydı hipermetrop veriyolar