Hanımlar bebeğim 7ay 19 günlük 2 diş 🦷 çıkardı alttan şimdide üstte bir dişi şişmiş çıktı çıkacak ama olım çok huysuz çok ağlıyor geceleri damla kolyemiz var ama takmadım daha aranızda takan varmı gece yatarken sıkıntı olur mu boynu ağrır mı dolanır mı bilmiyorum sizce ?