Aselyam Bugün göğsümde beze gibi bir şey oluştu.sıcak duşa girdim olmadı,soğuk komplex yaptım olmadı.emziriyorum,sağıyorum yine inmiyor.nedir bu yardım edin😞
aminegunes24 Aselyam benimde sol gögüsümde var ovma ben hastaneyede gittim hiç bir şey yapmadılar çok büyüktü küçüldü emzirdikçe ovma sakın
Melikederinakinnn Aselyam canm mastit olmususn sicak havlu ve scak suyla gogsune masaj yap sut gogsunde birikce olusue genelde ve sut kanallrin tikanir gogsundeki fazla sutu mutlaka sagmalisin
Aselyam Melikederinakinnn daha önce bi ateş ve titreme yaşamıştım göğüslerim deli gibi ağrıyordu.şimdi bi ağrı yok ama şişlik var.yine ateşlenicem diye korkuyorum
Durum_m Aselyam lahana kompres iyi geliyordu sanırım. Sıcak haşlanmış lahana yaprağını göğsüne basmak..
Hunilianne Arkadaşlar lütfen bu pozisyonda bol bol emzirme yapın. Emzirirken masaj yapn. Bebegi yatağa sırt ustu yatırın siz üzerine eğilerek emzirin. Yer çekiminin de desteğiyle daha çabuk açılır kanallar. Benim cooook işime yaramıştı
Aselyam Bazı kişiler soğuk komplex yap diyor bazıları sıcak ben de şaşırdım.sağdım sürekli ama çok az süt geldi.bebek de emdi hep ama inmedi bir türlü.şimdi uyudu ters emzirmeyi artık sabah yaparım gece karanlıkta göremem muhtemelen
Melikederinakinnn Aselyam xanm oyle gunde iki kere sagman yetmez malesef bebek emer gibi iki satate bir surekli sagcaksin eger emmiyorsa bebegin beyne gigusleein uyari gondeemesi lazim sen az ckmasina bakma yzamanla cogalr iki saatte bir maksimum uc saatte bir sag ozellikle gece hormonlr dha iyi clsyor
BabyLinda Aselyam bebeğinizi ters emzirin. Koltuğa yatırın üstüne eğilip emzirin çok faydasını göreceksiniz. Geçmiş olsun 💐