Bizde 6. Aya girdik iştahsız bir çocuk olduğu için ek gıdaya 5 ayını doldurduğunda geçtik. Meme ve mama reddi yaşıyorduk fakar kaşığı daha çok sevdi. Doktorun tavsiyesiyle sebzeleri 3 gün kuralına uygun vermeyi denedim pek sevmedi. Alerjisi olmadığına emin olduğum sebzelerin farklı bir sebze ekleyip hergün 1 öğün sebze çorbası yapıyorum yiyebildiği kadar yiyor doyduğunda tükürmeye başlıyor zaten. 6. Ay tamamen dolduğunda da kahvaltı vermeye başladım. 5-6 adet cicibebenin içine bir çay kaşığı pekmez azıcık muz koyuyorum devam sütünden biraz ekleyip sulandırıyorum onuda sabah biraz yiyor. Kalan öğünlerde de devam sütü içiyor..
panik yapmadan bebeği zorlamadan her şeyi tattırmaya özen gösteriyorum, sizin de öyle yapmanızı tavsiye ederim