Minikminik1420 Aşı takviminde 9.ay gözüküyor ama doktorum 3. Ayda çagırdı bebek agladıgından sebebini soramadım, yaptıranlar ne zaman yaptırdınız?
Ipegim Minikminik1420 onun bi zamanı yok canım 2 yaşında da yaptırabilirsin biz 9. Ayda b grubu hariç başladık
Buse_Ayten Minikminik1420 biz de 3. Ayda yaptırdık 2. Dozu 5. Ayda yapıldı 3. Dozu içi bekliyoruz daha zamanımız var.
Meyra1 BurcuKucuk bizimdr bu şekilde 13 . Ay ocak ayına denk geliyor ortalıkta fena doktoru arayacağım ertelenme olur mu diye bi bilgisi olan varmı ?