Elifinannesiii-11 Üzülmeyin arkadaşlar gaz bir gün biter koliklik bir gün biter ama uykuyu sevmeyen bir bebeğiniz varsa o zaman üzülebilirsiniz.🤣 Bizim ki uykuyu sevmiyor da 😒
Egemenin_Annesi Elifinannesiii-11 bende geldim üzülmeye hic umudum kalmadi artik ömrümün geri kalanini uykusuz gecirecem sanirim 🥺 artik üniversiteli falan oldugunda anca uyurum deliksiz diye korkuyorum
Elifinannesiii-11 Happygirl8 Mom0870 Egemenin_Annesi Kavinsmom bizimki göz kırpmıyor yanlıslıkla uyur felan diye :))
Kavinsmom Ona her gün diyorum ki uyu bu günleri çok ararsın, okula gideceksin bir gün ve o bir gün 15 yıl falan sürecek uyu diyorum hep diyorum ama dinleniyor … üç aylık belki ondandır 😂