Merve6475 5 ay baya büyümüş ama ben olsam boynuma oyuncak falan asardim eline renkli bi şeyler verirdim. Hortumla falan olmaz artık da sagdigin sütü biberona koyup göğsünün üzerinden akıtırsan o sırada memeyi kaptirabilirsen emebilir. Biri biberonla sütü akıtsın sen de göğsünü tut ağzına doğru . Yani sütun bol bol gelmesi lazım ki memeyi tutsun. O yüzden biberonla akıtması lazım Zaten emdikçe süt gelecek. Böyle olmazsa karanlıkta gece lambasıyla falan denerdim. Ama biberonu bırakmalısınız ve gerçekten aç oldukları zaman denemelisiniz