Busebalimm Arkadaşlar 5 gün önce sezeryanla dogum.yaptim belim ve dikişlerim acıyor belim.dik tutamiom geçer mi geçmez diye korkuyorum öneriniz var mı bel için
TinkyWinky Busebalimm geçiyor ilk başlarda dik yürüyemiyordum kambur kalacaksın diyorlardı.Geçiyor zamanla bol bol yürü evin içinde hareketsiz kalma yürüdükçe iyileşme süren kısalır .Çok geçmiş olsun
Deryaoz Busebalimm korse hayatımı kurtardı hem dik yürümemi sağladı hemde ağrılarımı aldı owli tavsiye ederim
KardelenYB Busebalimm 1 hafta 10 gün sonra sık durmaya başladım ben normal yanı bekle bakalım olmazsa doktora danışırsın
iki_prens_annesi Gecer cnm daha yenisin cok yorulmadan arada gez elinden geldgnce dik durmaya calis cok oturma gez ewin icinde bnmde cok cnm aciyodu vala her allahin gunu sezeryan oldgm icin kiziyodum kendime suan keske demeseydm diyom ama gecer bunlarda korkma ☺☺
Adelim 20gune tam gecer merak etme bende oyle kalıxam sanıyordum benı ılk kaldırdıklarında sureklı yurudum evdede hıc yatmadım bebegının herseyını sen yap 20gune dogurmamıs gıbı olaxaksın ınan
Busebalimm tuba_1 KardelenYB Adelim yarın bebeğimi doktora göturcem annemle birlikte yurucem biraz zararı olmaz ınslalah
Deletedmom5284 Busebalimm geçiyor canım benim de o doğrulamama 5 gün sürdü ama tamamen korkudan yoksa doğrulabilirsin birşey olmaz
tuba_1 Canım korkma ben de aynısını yaşadım felaket ağrısı kaldı doğumdan sonra doğrulamadım ağlıyordum zor günler geçecek inşallah
EslemNeva Bnde 12 gün oldu sezeryan olalı.bnde sizin gibiydim ama şimdi daha iyiyim dik durabiliyorum yataktan rahat kalkabiliyorum. geçiyor yani biraz zmana bırakın 😌
Adelim Busebalimm dahada ıyı olur avı agrı olabılır ama emın ol sonrasında rahat edersın ben ılk agaya kaldırdıklarında bıle sureklı yurudum aglaya aglaya
01_210820 Busebalimm bende öyleydim dik duramıyor dum ancak benimki sonradan ve şimdi çok agrıyor belim yatak diken gibi batıyor ayakta çok durunca agrıyor inşallah geçer senin ki dikiş lerden dik durmak zor zaten ama korsede kullan aksatma bel agrısı kalıcı oldumu çok zor geceleri aglayacam nerdeyse hiç akşam olsun istemiyorum