minnakmommy sakn deneme canm. Uyku egitimini bile bir cok doktor,pedagog önermiyor. Zaten büyüyünce böyle olmayacaklar. Birak kokunla,anne kucagnn tadini ckara ckara uyusun. İlk oglum 5,5 yasnda simdi kendi odasnda yatiyor. 3 yasina kadar benimle uyudu hicte pisman degilim. Simdiki oglumda yanmda besigi agladgnda eger dalmayacaksa alp sakinlestrip öyle uyutuyorum. Ki bunu söyleyen doktorda akil ktlgi ararm. Benim doktorum aksine ararsn bugünleri anne kokusundan asla mahrum brakma der.