meltemgkhm Cerazette kullanmaya başladım ve aradan bir hafta geçmeden tekrar adet oldum normal mi bu durum? Bu hapı kullanıpta aynı durumu yaşayan var mı
Prenses39 meltemgkhm ara kanamadı olabilir diye biliyorum normal bir durum ikinci kuruya başlayınca geçer muhtemelen
Aalya meltemgkhm ben de ilk kez bir kutu kullandım adet bitince tekrar oldum. Ilac bıttı henuz almadm ama o mu yaptı ki acaba hıc dusunmemiştim 🤔