Tubutubu Kızlar 15 günlük lohusayım her şeye aliniyorum ağlıyorum kafamda birsuru sey kuruyorum bu durum 40 gun bitince biticek mi ?
1850 Tubutubu şuan 10 günlüğüm bende. Normal dogum dikişlerimden atanlar var tekrar dikiş atamam dedıler duruma göre atılacak. Duygusalım cok aglayasım gelıyo sürekli. Korkuyorum kafamda sureklı endişeler var
Ozgecan3 Tubutubu oluyor bn de durup durup ağlıyordum icim skiliodu aile desteği şart geçici diye bakmaya çalışın
Sedaeva Tubutubu lohusalik oyle 40 gun bittimi hemen gecmiyo yani 41 inci gun kendine gelmis olmuyorsun ne yazik ki :) kimilerini 10 gun vurur kimilerini aylarca hatta ben 40im ciktiktan sonra lohusa sendromuna girdim.
Yaseminela Ben de öyleyim herşeye ağlayasım geliyor, kafamda büyütüyorum ufak şeyleri bile, 40 ından sonra geçer inşallah