Arkadaşlar bu ayın 25inde kızıma Fermix kan damlası kullanmaya başladık. İlk başta kabızlık yapmadı fakat bir iki gündür kaka yapmıyordu. Bugün çok ağrılı bi şekilde macun kıvamında kaka yaptı. Doktorumuz ilacı bir hafta verme dedi ama kabızlık nasıl düzelecek bir şey söylemedi. Bu kabızlık için ne yapmam lazım bilen var mı? Sadece anne sütü ile besleniyor.