Merhabalar 1 Ay 16 gunluk bır bebegım var aşırı derece de kusması vardı reflü olduğunu öğrendik reflü yatagı ve ar mama kullanıyoruz ne yazıkkı kusmalarımız gecmedı. Hem benı emıyor üzerine de 60 cc mama ıcıyor yıne de delı gıbı aranıyor ve ağlıyor 🙁 bazen de resmen meme ıle dogusuyor sunduruyor cekıyor ağzında olduğu halde ağlıyor 🥴 aranızda bu durumları yaşayan oldu mu acaba 😞