Evet bu bir atak gerçekten biz de yaşıyoruz şuan😟bol bol ten tene temas yapın bebeğinizle ,kokunuzu alsın ,hatta bi yerde okumuştum uyuduğu zaman kullandığınız bi göğüs pedini baş ucuna koyun ve o kokuyla uyusun yazıyordu .Denedim ve işe yarıyor iki gündür normale döndü iki göğsümüde emiyor mızmızlanıyor gene ama hallediyoruz ☺️Israr etmiyorum emmesi için o ne zaman isterse o zaman veriyorum yavaş yavaş çözüyoruz bu durumu