Benim bebeğimde 1.5 aylıkken vardı o beyaz nokta azı dişinin orada. Diş hekimi diş olabilir dedi ama kendiliğinden geçti. Şuan 4 ay 8 günlük Dün farkkettim alt köpek dişinin orda yine var. Biraz araştırdım diş incisi deniyormuş ve kendiliğinden geçiyormuş. Herhangi Bi zararı yokmuş. Yüksek doğum kilosu olan bebeklerde oluyormuş genelde. Benim bebeğimde yaklaşık 4 kilo doğmuştu.