2 aylıkken başlayan gaz sorunumuz hala devam ediyor. Gece uykusuna yatırıyorum uyanıyor. Gece uykusu için en az 5kez uyutma seansı yapıyorum hep gazdan uyanıyor. O da kucakta hoplata hoplata başka türlü uyumuyor. Belim kolum ağrıyor artık.
Ne zaman bitecek bu gaz gerçekten şöyle tek seferde uyutup uykuya geçtiğini ne zaman göreceğim. Bütün günüm kızımı uyutmakla geçiyor. Saat 7bucuktan beri hala uyut uyansın modundayız.