Deletedmom414 oğlum geceleri 3 bazen 2 saatte bi uyanıp mama istiyor. Yemeden yatmıyor. 7 aylık. Büyüdükçe bu gece mama işi azalır mı?
Aysen58 Deletedmom414 merhabalar sizi tanıyorum bende sizde prematüre annesisiniz. 31+2 de dogdu benim ki. Ben akşam 150 CC veriyorum 2 haftadır gece kalkmayı kesti diyebilirim. Bazen 5:30 bazende 7 gibi kalkıyor mama için. Akşam genelde 20:00-20:30 gibi uyuyor gece uyanmayı kestik gibi kendi öyle alıştı.
Arinbebe Deletedmom414 duzeliyor canim buyudukce ek gıdayı sevdikce mamanin tadını begenmiyorlar ben de sizin gibiydim hep dusunuyordum ya disleri biberon curugu olursa diye once geceleri bir biberona dusurdum sabahlara kadar oturuyorduk mama vermedigim icin sonra o bir biberon mamasinida kendi istegiyle birakti mamayi agzina bile surmuyor biberonu eline bile veremiyorum
kivircik_annesi26 Deletedmom414 biz 8 ay 16 günlügüz gece sadece 1 kere içiyor yatmadan önce doymuyor mu acaba bebeğiniz yada mama miktarını az geliyo 🥴
Deletedmom414 Sevinc543yakut ay bilmiyorum ya mesela 3 saatte bi 120 cc içiyor. Uyusun diye 150 cc verdim yine uyandı 3 saat sonra mama içmeden uyumadı. Nasıl halledilirki
Mervemerveesk Deletedmom414 maşallah ya minicik bebek nasıl alıyor midesi😳 bu bebekleri anlamak gerçekten zor🤦♀️
Deletedmom414 Aysen58 merhaba canım🥰 kaç aylık şuan seninki? Kesmesi çok iyi olmuş çok zor oluyor diğer türlü. Benimki çok iştahlı bi bebek ondanmı kalkıyor acaba? Seninknin iştahı nasıl
Aysen58 Deletedmom414 mesela bir mamasını 5 buçuk gibi verin 120 CC. 6 buçukta ek gıda verin. 7:30-20:00 de de 150 CC mama verin bakalik sonra da uyusun ( akşam kaçta uyuyor)
Aysen58 Deletedmom414 benim ki 7 aylık 25 Nisan doğumlu. Ben gündüzleri 130 CC veriyorum ge elde 3 saatte yiyor bazen 2 buçuk saatte istiyor.
Kuzeydenizmoms Benim oğlum şuan 4. Ayını bitirdi 2.ayi itibari ile gece içmeyi bıraktı doktorumda kaldirma uykusu düzene girsin dedi bence bizim elimizde olan birsey değil ancak kendi bırakır en son gece 12de içer sabah 9a kadar uyur.