Oslemosguu Bebegim 7 aylık oldu göz yasarmasi geçmedi tekrar dr götüreceğim eger geçmezse operasyon geçirip göz kanalı açılması gerek demişti Var mı böyle bebeğinin damarı kapalı olup gözünden yaş gelen ? Masaj yap dendi ama etkisi olmadı operasyon geçirmeden biten oldu mu
Angars Oslemosguu ablamin oglunda oldu caya pamuk bandirip siliyordu 1 yaşında geçer demisti doktorlar ve gecti sapsarı çapak oluyordu gözü
Mhulya011 Oslemosguu ayyy bizim de varrrr çok fenayız yaa yavrumun bi durmuyor hep sulu hep sulu gözleri. Bende yapsam hergün pamuk ile suyla silsem barime geçer herhalde
elmalikurabiye Oslemosguu bizede oyle dediler. Ne masajlar neler yaptim. Meger enfeksiyous. Bo damla verdiler sonra gecti
Oslemosguu Bitikmomi canım eger geçmezse operasyon olmaları gerek 1 yaşına kadar beklerse operasyon zor olur dendi 😢
Bitikmomi Oslemosguu evet canım bizim doktorda öyle demişti 😥 inşallah gerek kalmaz operasyon ufak deniyor ama insan korkuyor yine de
Mhulya011 Oslemosguu yaa banda bi doktor dedi kimisini böyle korkutuyor lar dedi ama o operasyona gerekk yok demişti sanırım ya masaj yaptıkca daha çok kurtçuk çıkıyor acaba çıka çıka azalır mı bilmiyorum
uzumlukekim Benim kizimda ayni dogdugundan beri var ve 9 aylik oldu hala gecmedi 😢 masaj, goz damlalari, anne sutu herseyi denedim ama gecmiyor bazen uyandiginda capaktan gozleri yapismis bile oluyor 😔
Oslemosguu elmalikurabiye bizde çapak yok canım sadece göz yaşı var onun için bi damla verdiler ama iyi gelmedi
Bitikmomi elmalikurabiye yaa geçmiş olsun. nasıl anladılar enfeksiyon olduğunu kaç aylıkken geçti peki ?
Oslemosguu Bitikmomi moralimi çok bozuk ya nasil narkoz verecekler kucagimdan alacaklar düşündükçe kafayı yiyorum valla cok sıkıntı yaptım kendime
Mhulya011 Oslemosguu bizim çapak akıyor sarı sarı.. Sizinde masaj yaparken beyaz kurt gibi bişey cıkıyor mu
elmalikurabiye Bitikmomi cok uzatmadan ben istemistim doktordan endise ediyorum demistim bikac tetkik yaptilar enfeksiyonmus. 4 aylikkendi sanirim damlayla hemen toparladi. Damlaya baslamask aylarca akintisi surerdi muhtemelen
Bitikmomi Oslemosguu bende gördükçe ağlayasım geliyor dua ediyorum bi sabah kalksak geçmiş olsa keşke diye 😭
YABANGULUM Oslemosguu merhaba iki oğlumda da oldu şansa bak. İlk oğlum 25 aylıkken operasyon geçirdi, masaj falan da yapmıştık bi işe yaramadı bizde. İkinci oğlumda 13 aylıkken geçtiğimiz temmuzda operasyon geçirdi. Çok şükür ki tekrarlamadı tekrar kapanabiliyormuş çünkü buna da şükür diyorum. Sormak istediğin bişey olursa sorarsın şimdi uzun uzun anlatmayayım.
uzumlukekim YABANGULUM operasyon nasil oluyor acaba zor mu 😢 narkozla tam bayiltma seklinde mi oluyor bir tanidigim siringayla hemen aciyorlar demisti