bebegim 2aylık dogdugundan beri hiç kundaklamadım çünkü oda ilk dogdugundan beri sevmedi ellerini ben soktum o çıkardı her yolu denedim sonra bıraktım normal sarıp yaptırıyorum elleri hep serbest ama şimdi zorlugunu görmeye başladım dalmıyor uykuya herşeye irkiliyo kalkıyo elleri hep serbest bi yerine dokunsan kalkıyor bu saatten sonra bikere daha denim dedim çok ağladı dayanamadım bıraktım napıcam 😔😔😔😔