Bebeğim 6 ay 25 günlük 16 gün önce ameliyat oldu bunun ıcın ek gıdaya hemen başlayamadık 10 gündür falan ek gıdaya başladık yogurt ve çorbayla ama mümkün değil yediremiyorum kaşığı agzına degdıgı an kıtlıyo ve acmıyo biberonla ıcırmeye basladım corbaları ama sadece brokoli corbasını ıctı dün kaşık reddi yaşayan var mı bana lütfen yardımcı olun 😔