Kızlar sakın çok büyük almayın tulumu 4.5 aylık bebeğe 9-12 aldım çünkü yorumlarda çekiyo yazıyordu ama çekme olmadı. Büyük geldi çoçuk sıkıldı zaten çok sıcak sevmiyorlar ağladı çok bende çıkartmak zorunda kaldım.😔 acaba 6-9 ay alıp denesem mi bi daha.normalde zıbın üzerine iki kat penye giydiriyorum altına da patikli . Böyle olunca çok sıkıldı yavrum.