Pinkyellow Gerekirse çift maske takın ve önlemlerinizi alıp gidin. Asilar önemli ayrıca bizim sağlık ocağı asi kartı vermişti, saatinde götürüyorum bebeğimi. Sabah 8 buçuk 11.00 arası sadece bebekleri aşk için alıyorlar. Tabi araya kaynayan yaşlılar oluyor 🤦 Eve gelince komple üstünuzu makineye atın yüksek derecede yıkayın, bebeğinizin kiyafetlerini aynı şekilde yıkayın. Hatta duşta alabilirsiniz. Ayrica hemsireden rica edin eldiven taksin. Bizim hemsire çok iyi ve ilgili fakat bebeğimi yakın temasla annem diye sevdi bende rica ettim virüsten dolayı bu şekilde temas etmemesi için, dikkate aldi hemen. Aşılar önemli canım mutlaka gidin 🤗