Kafayı yicem artık. Bebeğim 11 aylık oldu yenidogan bebek gibi geceleri sürekli uyanıyor.2 saate bir uyanmak nedir? Büyüdükçe düzelir dedik yok artık iyicene uykusuzluk sersem gbi yaptı beni. Ne yapacağımı artık nasıl yol izlycegimi de şaşırdımm. Uyumdan önce yapilcak bütün uyku rutinlerini yapıyorum çoğu şeyi denemisimdir uykuya geçse 1 saatte yada 2 saatte bir sürekli uyanıyor. Daha ne yapabilirim yada ne zaman gecicek bu artık. umudumu yitirdim sanki hep böyle olacak:( çok özledim şöyle 5 6 saat deliksiz uyku uyumayı..