Caglak93 Arkadaşlar 3 aylık kızım var elleri sürekli ağzında sanki dişleri acıyo kaşınıyor. Bastırıyor ağlıyor bu kadar erken diş çıkar mı
Shylkyc Caglak93 çıkar. Benim kızım çıkardı. 4 ay 20 günlükken 4 dişi vardı. Salyasını takip edin bakın diş etlerine.
Sevgilimmm Caglak93 çıkarır ama dış olmayabilir benim bebeğim de o aylarda öyleydi aşırı salyasi vardı eli sürekli agzindaydi. Sonuç 9. Ayının bittiği gün çıkardı 😂
VatanBerkim Benim oğlum da öyle ya sürekli elleri ağzında ve sürekli tükürük yapıyor şüphelendim ama ihtimal vermemiştim demek ki olabiliyormuş 😬