İyi akşamlar herkese. Yeğenim 9,5 aylıkken yürüdü, 2 aydır yürüyor. Şimdi yürürken bacaklarını açarak yürüdüğünü fark ettik. Görünürde bacakta herhangi bir eğrilik yok. Böyle bir şey yaşayan var mı? Düzelir mi? Ne yapmamız gerekir? Şimdiden teşekkürler.