Stellaa tam anlattığınız olayı geçen hafta yaşadım ben mi yazdım bunu dedim bi an 😄 eşime emanet edip gittim elimi yüzümü yıkamaya o da uykuya dalmış kızım küt yataktan yere düşmüş sesine koştum. 60-70 cm vardı bizim yatakta. Şimdiye kadar bi sıkıntı olmadıysa korkmayın bence bende götürmedim ama akşam üzeri biraz fazla ağladı yerde otururken arkaya devrilse bile çok fazla ağlıyordu düştüğünden korktu sanırım bi yeri mi acıyo diye endişelenip doktor arkadaşıma sordum fışkırır tarzda kusması, uyku hali, hareketlerinde değişiklik yoksa endişelenme e gerek yok boşuna götürüp radyasyon verme çocuğa dedi çok şükür 1 hafta oldu bi sıkıntı yok