Zk95 Hilallll2020 ben kontrole gitmiştim ama doktor dikişlerime bakmadı kendi dikmişti sıkıntın varmı dedi yok korkuyorum dedim sadece ultrasonla rahme falan baktı
Hilallll2020 BalpetegiKizim hiç gitmediniz demi yani gidincede el sokuyorlar canımdan can gidiyor bende gitmek istemiyorum 1. De çok çektim 😔
Zk95 Hilallll2020 bilmiyorum ama vardır tabi. Devlette yaptım ben doğumumu ama doğumum zor olmuştu çok yırtılmam olunca ebe dikemeyip doktoru çağırmıştı o dikmişti. Çok iyiydi doktorum anlayışıydı korkuyorum diyince bakmadı valla sadece ultrasonla baktı
seda84 BalpetegiKizim Peki kendiliğinden mi geçti dikisler ne kadar surede geçti ben şuan cok cekiyorumda bu konuda 😔
Ysftlha Hilallll2020 bennnnn😌ebem hastalık dolayısıyla sıkıntı olmadıkça gelme demişti kanama çok olursa gel
archmom Hilallll2020 ben 40imdna sonra dra gitmistim ama dikislere bakmadi rahmime bakti.Kendiliginden dusuyormus zaten
Cansu_levnt0809 Hilallll2020 benimde çok yanıyordu canım oturamıyodum batıyordu bana ama geçti bende gitmedim korkudan canım 😊