Mrl06 o kadar haklısınız ki doğum yapalı 3 ay oldu ve evdeyim artık bunaldım sıkıldım bir annem gelir oda bayadır gelmiyor artık vakalar artınca ama yapacak bir şey yok. Benim evimin önüne her perşembe pazar kuruluyor ve küçücük çocuklarla pazara gelenler kendilerine maske takıp çocuklarına takmayanlar bir sürü var bebek arabasıyla gelenler hayır yani kendinizi düşünmüyorsunuz belli bari o yavruları düşünün ne günahı var onların bazen o kadar sinirleniyorum ki gördükçe öyle sorumsuz insanları inip dövesim geliyor yani.