Zezemeze benimde doğum yapalı 45 gün oldu kırkım çıkacağı gün banyomu yaptım 3 4 gün sonra kahverengi kırmızı akıntım oldu adet oldim zannettim 1 2 gün geldi sonra gelmedi dün de eşimle birlikteliğim oldu annem gildeyim ben oda Adana’dan kizcemizi görmeye geldi 😂😂özlediği için birliktelik oldu içine kaçırdım diyor çok affedersiniz insallah bende tekrar hamile olmam ya çok korkuyorum valla su an korunmuyoruz da hemen çıkarttı ama çıkarınca azıcık bisey gelmişti aklımda soru kaldığı icin söyledim lütfen aydınlatın beni bi😓😓