Aselduru88 Herkese selam kızım 3 aylık orta akışlı biberon kullanması lazım şuan kullandığı chicco yavaş akışlı yeni doğan biberon. Sizler 3 aylık bebeklerinine hangi biberonu kullanıyorsunuz ?
Alpingo Aselduru88 canım bebeğim 4.5 aylık ben hala yenidoğan avent kullanıyorum illa değiştrmek mi gerekir yani aynen devam edince sıkıntı mı oluyor damak yapısında vs
Badeekus Aselduru88 2 ay 20 günlük kızım 3 numaraya geçtik ikiyle bir yavas akıslı cnkü zorlanıyo cek cek biberonu
EslemEva_23 Aselduru88 avent kullanıyorum baştan beri biberon değil başlığı değiştiriyorum en son aldığım başlık 4 numara 6 ay için bu şekilde yapmanız lazım Chicco daha ögle onuda kullandım ama avent gectim
Seyma-2436 Aselduru88 Lansinoh orta akışlı sanırım benimki bir az bir orta bir yüksek var çok beğeniyorum zaten anne göğsü gibi diğer biberonları reddetti bir tek bunu aldı bebeğim
Aselduru88 Alpingo canım geçen gün happy kids de bilgi olarak da yazıyordu 3 aya girince okudum orta akışlı biberona geçilmeli diye
Alpingo Duygu87 yaa cidden mi ilk defa duyuyırum..biz daha yeni başladık biberon kullanmaya cok güzel cok cok cekiyormus gibi geliuordu hemde yeni aldımm biberonu tüh
Duygu87 Ben im ilk bebeğimde mamayla büyüdü biberon kullandık ikincide 4.5 aylık oda öyle 3 te değişti diye hatırlıyorum ucu her markanın kendi ucu var ay ay 3 -6 falan diye gidiyor
Derenikra Biberon ucu kesinlikle Ayina gore degismeli yoksa yenidogan tek delikle yorulur biberon reddi yasarsiniz bnm gibbi
Aselduru88 Alpingo kuzum ucu 28 lira hepsi burada dan şimdi sipariş verdim hangi markaysa ucunu al ben chicco orta akışlı biberon emziği yazdım aldım şimdi
Alpingo Duygu87 ben rahat çekiyor sanıyordum hiç yorulmuyorda hiç bırakmadna içiyordu takam canım sağol