Dorukannesi birde ben öksürük başladığı zaman sırtına ve göğsüne çörek otu yağını sürüyorum internette hep çörekotunu kaynatın suyunu verin yazıyo oda öksürüğe iyi gelirmiş bir iki defa yaptm ama içirmedim pek devamını getirmedim bebek diye yağını sürüyorum bezlede örtüyorm ki sıcak olsn diye akşamları öyle yatırıyorm gece terlerse eğer bezi değiştiriyorm tabi, birde yatağının başına soğanı kesip koyuyorm doğduğu sıralardada ayak tabanına sürüp çorap giydiriyodm gem gazına iyi geliyordu hemde çok hasta olmazdı,birde terayağı pekmez su karışımı var onu yapmıştm hasta olduğunda