Benim bebeğim 11 aylık iki aylıkken başladı yanağında sonra yaraya dönüştü ama sadece yanağında vardı götürmediğim doktor kalmadı atopik dermatit dediler kortizonlu krem verdiler ama kortizon kalıcı bir çözüm olmuyormuş tekrarlayan bişey sabırlı olmak gerekiyor ben sadece anne sütü veriyorum mama hiç almadı ama bana abur cubur hazır paket gıdalardan uzak durmam gerektiği iki yaşından sonra tamamen geçeceğini söyledi bütün doktorlar çözümü doğal yollarda aradım herbalistten bir tedavi aldım gerçekten çok etkili oldu ama tamamen hazır gıdalardan uzak durmak bu devirde aşırı zor şu an eskisi gibi asla değil çok şükür ama yine çikolata vb yediğim zamanlarda tekrarlıyor azda olsa 😕