Ozlm_htc Kızlar elinde olup uygun fiyata satmayı düsünen var mı ? Göbeğimi gördükçe kendimden soğuyorum resmen ☹️
Ozlm_htc Sucukluyumurtaa haklısınız ama ne benden almam gerektigini bilmiyorum 59 kiloyum suan ama belimi ölçmedim hemen ölçüp yazayım tesekkür ederim 😊
Sarileblebi Ozlm_htc yamuna korse değil ama korse tayt benim aşırı sıkı ben 3 kere giydim bunalan bir tipim kenarda duruyo giymedim daha siyah 60 kg bende isterseniz
Ozlm_htc Oslemosguu en son ne olur fiyatı bi de hangi model ? Suan latex askısız sıfırı 150tl cünkü ☹️
cansu3435 ben de melek butikten aldigim var sizinle ayni kilodayaydim hemen hemen m beden almistim askisiz