Kızlar 3-4 gündür balgamlı hafif öksürüğüm var, halsizliğim var biraz, geçenlerde doktora gittim boğazın kızarmış çok dedi antibiotik verdi ama ben yinede korkuyorum coronamıyım diye ya ciğere inerse diye testte yaptıramıyoruz hastaneler çok kalabalık var mı yaşayan ????